Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gentrifikace a revitalizace zástavby vnitřního města Českých Budějovic s důrazem na Pražské předměstí - východ
GRYČOVÁ, Zlata
Bakalářská práce se věnuje procesům gentrifikace a revitalizace zástavby v jednotlivých částech českobudějovické čtvrti Pražské předměstí, která leží ve vnitřním městě. Obsahuje rozbor příslušné literatury a teorii, urbanistickou charakteristiku řešených částí, dále metodiku práce a výsledky analýz. Gentrifikace byla zkoumána pomocí dotazování respondentů, revitalizace zástavby na základě terénního popisu jednotlivých domů. Bylo zjištěno značné zastoupení gentrifiérů v populaci Pražského předměstí, ovšem jen někteří byli jednoznačnými gentrifiéry. Revitalizace zástavby Pražského předměstí významně pokročila, vystavělo se zde množství kondominií a jen malá část domů má znaky zanedbání. Řešené části Pražského předměstí byly porovnávány s dalšími částmi vnitřního města řešenými v ostatních bakalářských pracích. Bakalářská práce obsahuje tabulky s hodnocením respondentů, domů a řešených ploch a mapové znázornění tohoto hodnocení.
Commodification of the collective memory: Yugonostalgia as a marketing strategy
Vukčević, Jovana ; Pullmann, Michal (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Ondřej (oponent) ; Maurel, Marie Claude (oponent)
Komodifikace kolektivní paměti - Yugonostalgia jako marketingová strategie Tento dokument se zaměřuje na konkrétní typ současného nostalgie jugoslávské minulosti , objevující se v posledních letech přes post- jugoslávského prostoru - Yugonostalgia . Papír tvrdí, že v křižovatce kapitalistické ziskové a komunistického dědictví , nostalgie má se stal víc než jen pouhou diskursivní konstrukci , vznikající z idealizované kolektivní paměti - To se změnilo na opravdového marketingové strategie využívajícího Yugonostalgic symbolů . tento studie, a proto se zaměřuje na tomto vysoce ziskové formě Yugonostalgia tím, že argumentuje , že společnosti v regionu jsou do značné míry využívají " nostalgický " kapitál tím, že stimuluje pozitivní emoce minulosti spojena s určitými vzpomínky . To inklinuje vysvětlit, jak je nostalgie byly použity ke značce Jugoslávské produkty a jak kolektivní rozhodování vzpomínky dopad spotřebitele. Jak prostřednictvím identifikace s určitými hodnotami a produkty z období komunistické Jugoslávie , dělal celý nový trh nostalgie objevit ? Nejdůležitějším argumentem je, že zatímco lidé se spoléhali na nostalgii jako kolektivní terapie pro různé odchylky z paměti , zachovat hodnoty z období socialismu a vytvořit most s jejich bývalí krajané , některé značky (supermarket zboží tolik, kolik...
Komercionalizace sportovní žurnalistiky: zobrazení běhu v médiích
Vrabcová, Tereza ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce Komercionalizace sportovní žurnalistiky: zobrazení běhu v médiích sleduje vývoj obrazu běhání ve vybraných médiích v letech 1994, 2004 a 2012. Zaměřuje se nejprve obecně na vztah médií a sportu, na sportovní žurnalistiku a osobnost sportovního novináře. Zabývá se komercionalizací sportu a sportovní žurnalistiky, přináší také aktuální výsledky z výzkumu International Sport Press Survey, v Česku dosud nezveřejněné. Konkrétněji je pak komercionalizace sportovní žurnalistiky ilustrována na příkladu běhu, ve vybraných médiích sleduje jeho pokrytí, způsob prezentace a účel informování. Hledá důsledky, které má komercionalizace ve vztahu k běhání, a zjišťuje, jak se na zájmu veřejnosti o běh podílejí média.
Súčasné problémy verejných priestorov postindustriálneho mesta
Adamková, Jana
Public spaces perform a wide spectrum of tasks in cities, which can be classified as physical, ecological, psychological, social, political, economic, symbolic and aesthetic. Taking into account that the city is made up of public and private spaces, this means that public space is an integral part of the city. Paper discusses the role of public space in the city and changes which came with beginning of post-industrial age. In this context, the paper aims to the most outstanding problems of contemporary public space.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.